//
you're reading...
කොටි බල වඩන පුජකයෝ, දෙමළ ජාතිවාදය ද පරාජය කරමු

මන්නාරමේ රදගුරුට වුවමනා මේ රට දෙකඩ කිරීමද?

මන්නාරමේ රදගුරුට වුවමනා මේ රට දෙකඩ කිරීමද?
source:
ඉතිහාසයේ කිසිදා නොවු විරූ මතභේදාත්මක සංවාදයක්‌ ශ්‍රී ලංකා කතෝලික සභා සාමාජිකයන් අතර ඇති වී තිබේ.

මෙරට කතෝලික සභාවේ පාලක පිරිස වු රදගුරු මණ්‌ඩලයේ ඒකත්වය හා සාමුහිකත්වය දෙදරා යාම ගැනය.

මූලිකවම, මන්නාරමේ රායප්පු ජෝශප් රදගුරුවරයාගේ දේශපාලන ක්‍රියාකාරකම් නිසාය. පළමුව ඔහුගෙන් ඇරඹුණු ඒ ව්‍යසනයට දැන් දැන් අනෙකුත් ද්‍රවිඩ රදගුරුවරු ද සෘජුව දායක වෙමින් සිටිති.

ධූරයට පත් වු දා සිටම මන්නාරමේ රදගුරු රායප්පු ජෝශප් ක්‍රියා කරන්නේ එල්ටීටීඊයට පක්‍ෂවය. එල්ටීටීඊ අපරාධකාරයන් ඔහු හැඳින් වූයේ අපේ ළමයින් ලෙසය.

රජයේ හමුදා සිය එල්ටීටීඊ ළමයින් පරාජය කර, උතුර ත්‍රස්‌තවාදයෙන් මුදවා ගැනීම, වරදක්‌ බව පවසන මන්නාරම රදගුරුවරයා, ඒ පිළිබඳ ජාත්‍යන්තර පරීක්‍ෂණයක්‌ ඉල්ලා සිටී. ඒ හමුදාවේ වරදකරුවන්ට දඬුවම් පමුණුවන්නට ය. හමුදාපති, ආරක්‍ෂක ලේකම් හා ජනපති ලෝක යුද අධිකරණයක්‌ ඉදිරියට ගෙන යන්නටය. එහෙත් මෙරට කතෝලික සභානායක, කොළඹ අගරදගුරු, මැල්කම් කාදිනල් රංජිත් හිමි පවසන්නේ, ලංකාවට එරෙහිව පවත්වන කුමන හෝ ජාත්‍යන්තර පරීක්‍ෂණයකට තමන් විරුද්ධ බවය. එසේම, එවැනි පරීක්‍ෂණයකට ඇති ඉඩකඩ ඇහිරිය යුතු බවය. (රාවය -2013.12.15)

අගරදගුරු මැල්කම් කාදිනල් රංජිත් හිමි පවසන්නේ, ද්‍ර.ජා. සංධානය අපේ රට තුළ දීම එකමුතුව සාකච්ඡා කර, උතුරේ ගැටලුව විසඳා ගත යුතු බවය. රායප්පු ජෝශප් රදගුරු රජය හා ද්‍ර. ජා. සංධාන එකමුතු සාකච්ඡාවකට ඉඩ නොදේ. ඔහු පවසන්නේ බටහිර ක්‍රිස්‌තියානි රටවල සහාය ලබා උතුරේ ඊලාමය පිහිටුවීමට ද්‍ර. ජා. සංධානය විමුක්‌ති ව්‍යාපාරයක්‌ සේ ක්‍රියා කළ යුතු බවය.

සති දෙකකට පමණ පෙර, මේ රටට පැමිණ ගිය, ඇමරිකානු නඩු අධ්‍යක්‍ෂ රැප්ට, රදගුරු රායප්පු ජෝශප් මහරු (ගල් පැලෙන) බොරු දෙකක්‌ පවසා තිබුණි.

ශ්‍රී ලංකා හමුදාව තම ළමයින් මර්දනය කිරීමට රසායනික අවි භාවිතා කළ බවය. ශ්‍රී ලංකා හමුදාව උතුරේ රෝහල්වලට බෝම්බ හෙළුE බවය. (දිවයින 2014.01.10) තමා එසේ නොපැවසූ බවට මන්නාරම රදගුරු තවමත් ප්‍රකාශයක්‌ කර නැත. මැල්කම් කාදිනල් රංජිත් හිමි, සිය මාධ්‍ය ප්‍රකාශක ජෝශප් බෙනඩික්‌ පියනම මගින්, වහා රටට දන්වා සිටියේ, මන්නාරම් රදගුරු ගේ එකී බොරු ප්‍රකාශවලට තමන් එකඟ නැති බවය. ඒවා මෙරට කතෝලික සභාවේ මත නොවන බවත්ය.

රසායනික අවි හා රෝහල් බෝම්බ පිළිබඳ උතුරු රදගුරු ප්‍රකාශ සම්පූර්ණයෙන්ම අසත්‍ය බව හමුදා මාධ්‍ය ප්‍රකාශකද ඒ සමගම පවසා සිටියේය. රදගුරු රායප්පු ජෝශප් මෙන්aම මන්නාරමේ කතෝලික පූජකවරුන්ද ගත වු නත්තල් සමයේ මහවිරු දිනය සමරා තිබුණි, මන්නාරමේ කොටි නායක කතෝලිකයෙකුගේ නමින් අන්තර් සමාජයීය පාපන්දු තරගයක්‌ පවත්වන මුවාවෙනි.

මන්නාරමේ කතෝලික පූජකවරු මියගිය කොටි නායකයන්ගේ ඡායාරූප රැගත් පෙළපාලියක්‌ ද පවත්වා තිබුණහ.

රටක කතෝලික සභාවක ප්‍රධාන ලක්‍ෂණ, කොළඹ හිටපු අගදරගුරු, විශ්‍රාමික ඔස්‌වල්ඩ් ගෝමිස්‌ හිමි සිය මහෝපදේශය” ග්‍රන්ථයේ සඳහන් කරයි. කිතු දහමේ, ලෞකික පරිපාලන ව්‍යqහය, කතෝලික සභාව, නමින් හැඳින්වේ. එහි කුල, ගෝත්‍ර, භාෂා භේද නැත. එය හිමි එහි සියලුම සාමාජිකයනට ය. සාමාජික සියල්ලන් එහි සම අයිතිකරුවන්ය.

කිතු හිමි, සිය දර්ශනයෙන් අපේක්‍ෂා කළේ, සියල්ලන් දෙවිවරු සේ සහෝදරත්වයෙන් ක්‍රියාත්මක, දේව රාජ්‍යයක්‌ ලෝකයේ බිහිකරන්නටය. ප්‍රසාද ස්‌තාපනය නම් වු සක්‍රමේන්තුව ලබා ගත් අයට පමණක්‌ කතෝලික සභා සාමාජිකත්වය හිමිය. ඒ සාමාජිකයනට දේව දරුකම හිමි වේ. එහි සාමාජික දේව දරුවන් (ගිහි, පැවිදි, පූජක, රදගු=රු කාදිනල්, පාප්) කිසිවෙකු, සංවිධානයේ කුමන තරාතිරමක සිටියත්, අනෙකෙකුට වඩා උසස්‌ හෝ පහත් නොවේ. ඔවුන් සියල්ලන් දෙවියන් වහන්සේ ඉදිරියේ එක සමානය. ඔවුනතර ඇත්තේ සම සමාජයකි.

කතෝලික සභා සාමාජික දේව දරුවන්, ඉවසිලිවන්තය. කරුණාවන්තය. ප්‍රේමනීයය. අනෙකුකට ඊර්ෂ්‍යා නො කරන්නේය. තමන් පාරට්‌ටු කර නොගන්නේය. උඩඟු නොවන්නේය. තම සහෝදරයනට එරෙහි නොවන්නේය.

ඔවුහු, සාධාරණය, සංසුන්ය. දේව බලයෙන් ශක්‌තිමත් ය. ඔවුහු කළ යුතු නොකළ යුතු දේ දනිති. යුක්‌තිය හා අයුක්‌තිය හඳුනති. දේව බලය සතු නිසා නොසැලෙති.

රටක කතෝලික සභා පදනම උසුලන ප්‍රධාන ආධාරක කුලුනු හතරකි. ඒකත්වය, ශුද්ධත්වය, සාධාරණත්වය හා අපෝස්‌තලීකත්වයයි. ලොව බොහෝ දෙනාගේ පිළිගැනීම අනුව කතෝලික සමාජයේ බලගතුම ආධාරක කුලුන, සාමාජික සියල්ලන් අතර පවතින ඒකත්වයය.

සාමාජික සියල්ලන් ක්‍රිස්‌තු දැක්‌ම පිළිගෙන, විශ්වාස කර, එකම පිළිවෙත්වලට සහභාගි වෙමින්, ඒක නායකත්වයක්‌ යටතේ එක්‌සත්ව, එක්‌ සංගයක්‌ව ක්‍රියා කිරීම, කතෝලික සභාවේ ඒ ඒකත්ව ලක්‍ෂණය ය. රටේ අර්බුදය හමුවේ දැන් දැන් ශ්‍රී ලංකා කතෝලික සභාවේ ලෞකික ඒකත්වය බිඳී යමින් තිබේ. රටේ අර්බුදය සභා අර්බුදයක්‌ බවට ද පත් වෙමින් තිබේ.

මන්නාරමේ රදගුරුවරයාට මුලින් වුවමනා වී තිබුණේ රටට පෙර කතෝලික සභාව භාෂා මාධ්‍ය අනුව දෙකට බෙදා ගන්නටය. ඉන් පසු ඒ සාධකය ද නිමිති කරගෙන රට දෙකඩ කර ගන්නටය. මෙරට ද්‍රවිඩ රදගුරුවරු (යාපනය, මන්නාරම, – මඩකලපු, ත්‍රිමලය) දැන් වර්ෂ ගණනාවක සිට කොළඹින් බිඳුණු අගරදගුරු පදවියක්‌ යාපනයට ඉල්ලන්නේය. මේ කුඩා රටට අවශ්‍ය එක්‌ අගරදගුරු පදවියක්‌ පමණක්‌ බව වතිකානු කතෝලික නායක මතයයි.

මැල්කම් කාදිනල් රංජිත් හිමි හා වතිකානු අතර පවතින දැඩි පරිපාලන සබඳතා නිසා ඒ වෑයම අද යටගොස්‌ ය.

මේ වන විට ජර්මනියට වී අනාගත ද්‍රවිඩ ඊලමට අරමුදල් එකතු කරන, යාපනයේ හිටපු පූජක එස්‌. ෙ-. එම්මානුවෙල් විසිවසරකට පමණ පෙර, රාත්‍රියක අම්පිටිය ජාතික දෙව්සත්හලට පිවිස, එහි සිංහල පූජක සිසුන් හා එකට පුහුණු වු ද්‍රවිඩ පූජකාපේක්‍ෂකයන් යාපනයට කැන්දන් ගියේය. එහි වෙනම ද්‍රවිඩ දෙව් සත්හලක්‌ පිහිටු වූයේය. ඊට පෙර මෙරට පැවතියේ එක්‌ ජාතික දෙව්සත්හලක්‌ පමණි. (මහනුවර – අම්පිටියේ)

මේ වන විට රායප්පු ජෝශප් රදගුරු නායකත්වය ගෙන සිටින්නේ පළමුව කතෝලික සභාව නොව රට දෙකට බෙදා ගන්නටය.

ජිනීවා මානව හිමිකම් සමුළුවේ දී යුරෝපා ක්‍රිස්‌තියානි රටවල් අපේ රටට එරෙහි වන තැනට කටයුතු සම්පාදනය කරන්නට මන්නාරම රදගුරුවරයාද දැන් ක්‍රියා කරමින් සිටින්නේ ඒ හෙයිනි. උතුරු අවුලට විසඳුම් සොයන, සර්ව පක්‌ෂික පාර්ලිමේන්තු කමිටුවට ද්‍ර.ජා. සංධානය නොයවන්නටත්, රජය සමග සංහිඳියා සාකච්ඡාවලට සූදානම් ආනන්ද සංගිරී වැනි ද්‍රවිඩ නායකයන් ද්‍ර. ජා. සංධානයෙන් ඉවත් කරවන්නටත් රායප්පු ජෝශප් රදගුරුවරයා හීන් නූලෙන් ක්‍රියා කරමින් සිටින්නේ ඒ හෙයිනි.

ඉඩම් හා පොලිස්‌ බලතල සහිතව, උතුරු නැගෙනහිර දෙපළාත් එක්‌කර වෙන් කර නොදෙන්නේ නම්, රජය හා සාකච්ඡාවලට නොයන ලෙස රායප්පු ජෝශප් රදගුරු ප්‍රමුඛ උතුරේ ආගමික නායකයන් ද්‍ර. ජා. සංධානයට බලකර සිටී. (රාවය 2011.12.25)

” මා කිසිදාක වෙනම රටක්‌ සඳහා පෙනී සිට නැතැයි” රායප්පු ජෝශප් රදගුරු “ඥානාර්ථ ප්‍රදීප” කර්තෘ සිරිල් ගාමිණී ප්‍රනාන්දු පියනමට වරක්‌ පවසා තිබුණි. (2007.01.04) සර්ව පක්‍ෂික කමිටු ප්‍රායෝගික නැතැයි එහි පවසන රායප්පු ජෝශප් රදගුරු එල්ටීටීඊ සංවිධානය යුදමය ලෙස දුර්වල කළ යුතුය යන්න තමා නොපිළිගන්නා බවද එහි දී පවසා තිබුණි.

ඉහත ෙ-දයේ මුල් සඳහන හා රායප්පු ජෝශප් රදගුරුගේ අද ක්‍රියාකාරකම් සම්පූර්ණයෙන්ම පටහැනිය. අද මන්නාරම රදගුරු ඉල්ලන්නේ උතුරට ස්‌වයං පාලනයකි. කතෝලික සභාව එම ඉල්ලීමට සපුරාම විරුද්ධය.

උතුරු නැගෙනහිරට එක්‌සත් ජාතීන්ගේ සාම හමුදාවක්‌ ඉල්ලා සිටි රායප්පු ජෝශප් රදගුරු (2006.06.17 තිනකුරල්) ද්‍රවිඩ ජනතාවට හිරිහැර නොකරන්නැයි මහින්ද රාජපක්‍ෂට දන්වන ලෙස, හිටපු 16 බෙනඩික්‌ පාප්වරයාගෙන් (වීරකේසරී – 2006.06.19) ඉල්ලා සිටියේය.

මහින්ද රාජපක්‍ෂ ජනපති ද්‍රවිඩ ජනතාවට හිරිහැර කළේ කොතැන කවදාද?

ප්‍රභාකරන් සිංහල ජනතාවට කළ මහාපරාධ රායප්පු ජෝශප් රදගුරු අදත් නොදකී.

මුස්‌ලිම් ජනතාව පැය විසිහතරක්‌ තුළ, උතුරෙන් පලවා හරිද්දී, සිංහල ගම්මාන විනාශ කරද්දී, සිංහල ගැබිනියන්ගේ උදර පවා පෙති ගසද්දී, කැබිතිගොල්ලෑවේ හා අරන්තලා සිද්ධියේදී සිංහල ජනතාවට හිරිහැර නොකරන්නැයි, රායප්පු ජෝශප් රදගුරු, ප්‍රභාකරන්ගෙන් ඉල්ලා සිටියේ නැත. පාප්තුමාට ඒ වංහුං දන්වා යෑවුවේද නැත.

තිස්‌ වසරක්‌ තිස්‌සේ උතුරේ ත්‍රස්‌තවාදීන් මැඬලීම සඳහා රජයේ හමුදා ක්‍රියාකරද්දී, ශ්‍රී ලංකා කතෝලික සභා ක්‍රියාකාරකම්, රටට පෙනුණේ ද්‍රවිඩ ජනතාවට අනුකම්පා දක්‌වන ආකාරයෙනි. ඒ සමයේ සමහර සිංහල කතෝලික පූජකවරු පැවසූවේ ප්‍රභාකරන්ට සමාව දිය යුතු බවය.

ඇණ ගැසුම් කා, කුරුස ගසේ එල්ලී සිටියදී, තමාට එරෙහිව ක්‍රියා කළ වුනට සමාව දෙන ලෙස කිතු හිමි පැවසු බව ඇත්තය. එහෙත් ඒ හිමි එසේ පැවසූවේ තමාට එරෙහිව ඔවුන් ක්‍රියා කළේ නොදැන බව හොඳාකාරවම දැනගෙනය. ප්‍රභාකරන්, අරන්තලාවේ භික්‌ෂූන් ඝාතනය කළේ, කැබිතිගොල්ලෑවේ පාසල් සිසු බස්‌ රිය පුපුරුවා හැරියේ කන්කසන්තුරේ සිමෙන්ති කම්හල හා මහ බැංකුව ගිනි ලෑවේ නොදැනද? දැන දැන හා වුවමනාවෙන් අපරාධ කරන්නන්ට සමාව දෙන ලෙස කිතු හිමි කිසිදා පවසා නැත. එහිමි පවසන්නේ අපරාධකරුවන්ගේ බෙල්ලේ ඇඹරුම් ගලක්‌ එල්ලා මුහුදේ ගැඹුරුම තැනට හෙළන ලෙසය. යළි කිසිදා ජීවතුන් අතරට පැමිණීමට නොහැකි වන ලෙසය.

උතුරු පළාත් සභා මැතිවරණයට පෙර ද්‍රවිඩ දේශපාලකයන් අතර පවතින මතභේද තුනී කළේත්, විග්නේශ්වරන් විනිසුරු උතුරු දේශපාලනයට කැඳවන්නට ක්‍රියා කළේත් රායප්පු ජෝශප් රදගුරු ප්‍රමුඛ යාපනයේ අන්තර් ආගමික සංවිධානයයි. කතෝලික, ක්‍රිස්‌තියානි, මෙතෝදිස්‌ත, ඉන්දීය ක්‍රිස්‌තියානි හා හින්දු ආගමික නායකයෝ එහි වෙති.

ඒ බව 2013.09.29 ඥානාර්ථ ප්‍රදීපයට රායප්පු ජෝශප් රදගුරු හෙළිකර තිබුණි.

සිය අරමුණ වූ ප්‍රභාකරන්ගේ දේශපාලන ඉලක්‌කය දිනා ගැනීම සඳහා රායප්පු ජෝශප් රදගුරු අද ක්‍රියා කරන්නේ වෛරයෙනි. කෝපයෙනි. අසල්වැසියාට ප්‍රේම කිරීමේ දේව ධර්මයට එරෙහිවය.

කොතැන වුවත් ඔබ කවුරු වුවත් ඔබ මගේ සහෝදරයාය යන ක්‍රිස්‌තු දැක්‌ම ඔහු අනුගමනය නොකරයි. එහෙත් ඔහු තවමත් ක්‍රිස්‌තු ශ්‍රාවකයෙකු ලෙස ලෝගුධාරීව පෙනී සිටී.

රායප්පු ජෝශප් රදගුරු 2012 දී පැවසූවේ ද්‍ර. ජා. සංධානය උතුරු පළාත් සභා මැතිවරණයට තරග නොකළ යුතු බවය. එසේ තරග කළහොත් 13 සංශෝධනයෙන් ඔබ්බට ගොස්‌ දෙමළ නිජ බිම දිනා ගත නොහැකි වෙන බවය.

එහෙත් 2013 ඔහු කළේ කුමක්‌ද?

හමුදාව සාමාන්‍ය ද්‍රවිඩ ජනතාවට දැක්‌වූ ගැඹුරු ප්‍රේමයේ කිතුනුකම රායප්පු ජෝශප් රදගුරුට වැටහී නැත.

ප්‍රභාකරන් විසින් කොටුකරගෙන සිටි ද්‍රවිඩ ජනතාව වැළ නොකැඩී හමුදා බිම් කොටසට ආ අවස්‌ථාව, හමුදා භටයන් ඔවුන් උස්‌සා වැළඳ ගෙන දරුවන් ඇකයට ගෙන සිය වතුර ටික හා බත් ටික දුන් හැටි, කුඩා දරුවන් ජලයෙන් බේරා ගත් හැටි, මහලු මවුපියන් මෙ තෙරට පිවිසුවා ගත් හැටි, ගැබිනි මවුවරුන් බදා වැළඳ ප්‍රවේශමෙන් ඔසොවා ගෙනැවිත් ප්‍රතිකාර කළ හැටි ඔවුන් ඉතාම වැඩි පිරිස බෞද්ධාගමික සෙබළ සෙබළියෝය.

මගේ මතය නම් ඒ හමුදා සෙබළ සෙබළියන් ද දේව දරුවන් බවය. සාමාන්‍ය අහිංසක ද්‍රවිඩ යන්ගේ ගැලවුම්කාරයන් වුයේ ඔවුහුය.

රායප්පු ජෝශප් රදගුරුගේ අද උත්සාහ දරන්නේ හමුදාවේ ඒ ගැලවුම්කාර දේව දරුවන් දඟගෙයි ලන්නටය. තම ජනතාවට ආරක්‍ෂාව ලබා දී ගලවා ගත් වරදටය.

රායප්පු ජෝශප් රදගුරු ඒ ක්‍රියාකලාපයට තමන් එකහෙළාම එකඟ නැතැයි මැල්කම් කාදිනල් රංජිත් හිමි, දැනටමත් රටට ප්‍රකාශ කර තිබීම කතෝලික ජනතාවගේ ප්‍රසාදයටත් බෞද්ධ ජනතාවගේ අස්‌වැසිල්ලටත් හේතු වී තිබේ.

ජන. 20-26 සති අග, අරලියගහ මැදුරට ගිය මැල්කම් කාදිනල් රංජිත් හිමිට ඒ පිළිබඳව මහින්ද රාජපක්‍ෂ ජනපති විසින් ස්‌තූති කරන්නට ඇතිවා නිසැකය.

අප පෙන්වා දෙන කාරණයේදී මැල්කම් කාදිනල් රංජිත් හිමි එබඳු ස්‌ථාවරයක සිටියත්, රජයේ හමුදා, උතුරේ ජනතාව, ප්‍රභාකරන්ගේ දෲඩ හස්‌තයෙන් මුදවා ගැනීම ප්‍රභාකරන්ගේ මානව අයිතීන් උල්ලංඝනයකැයි ලෝකයට ප්‍රකාශ කරන පුජකවරු හා ගිහියොත් සිටිති.

ඉන්දියාවට පවා අකීකරුව, තම උන්මාද ඊලම බිහිකර ගන්නට වළි කෑ ලේ පිපාසිත රුදුරු ප්‍රභාකරන්ගේ සාතන් චරිතයට සුදුහුණු තවරන සමහර කතෝලික පුජකයනට හා ගිහියන්ට මැල්කම් කාදිනල් රංජිත් හිමි දුබලයෙකි. රායප්පු ජෝශප් රදගුරු ක්‍රිස්‌තු පුනරාවතාරයකි.

රායප්පු ජෝශප් රදගුරු ප්‍රමුඛ උතුරේ ආගමික නායක අවධානයට යොමු විය යුතු ජාතික කාරණා කීපයක්‌ ඇති බව අපේ වැටහීමය.

රටේ බහුතර සිංහල බෞද්ධ ජනතාවගේ සිත් දිනා නොගෙන උතුරු ඉල්ලීම් දිනාගත හැකිද?

රටේ මහ ආණ්‌ඩුවේ පාලනයෙන් තොර තවත් කුඩා ආණ්‌ඩුවක්‌ දකුණු ඉන්දියාවට සමීපව පිහිටුවීමට ඉන්දීය මහ ආණ්‌ඩුව ඉඩ දෙනු ඇත්ද?

ප්‍රචණ්‌ඩත්වයෙන් රටේ මහ ආණ්‌ඩුව පලවා හැරීමට මේ රට, ජ. වි. පෙ. ටවත් ඉඩ දුන්නේ නැත.

රජය ඒකීය ආණ්‌ඩු ක්‍රමයක්‌ යටතේ සිය ප්‍රදේශවල යම් යම් සංවර්ධන බලතල, ද්‍රවිඩ ජනතාව අතට දෙනවාට මෙරට සිංහල බෞද්ධ හා සිංහල කතෝලික ජනතාව විරුද්ධ නැත.

එහෙත් රට දෙකඩ කරනවාට ඔවුන් විරුද්ධය.

කිතු හිමි සිදුවීම් ඉදිරියේ අහක බලාගෙන සිටි තැනැත්තෙකු නොවේ. නිහඬව හඬනගන්නන් නිහඬ කළ තැනැත්තෙකු ද නොවේ.

කිතුහිමි හරහා ලෝකයට බිහි වු සමාජ සංස්‌කෘතික දැක්‌මක්‌ තිබේ.

එය ඉඳුරාම අසාධාරණයට විරුද්ධය

අයුක්‌තියට එරෙහිය

බොරු සාක්‌ෂි දීමට හා

ඝාතනයට සපුරාම එරෙහිය, සපුරාම එරෙහිය

එය පක්‍ෂපාත සත්‍යයටම ය, සත්‍යයටමය.

ඒ සංස්‌කෘතිය පැවති යුත්තේ, කතෝලික දෙව්මැඳුරු – වත්පිළිවෙත් සුරුවම් – මංගල්ල – පෙරහැරවල නොවේ. සභා සාමාජික ජීවිතවලය.

සතුරාට පවා ප්‍රේම කරන, උදාරත්වයට ජීවිතයෙන් සාක්‍ෂි දරන කිතුනුවන් මෙරටට ඕනෑ කරැති බව මැල්කම් කාදිනල් රංජිත් හිමි 2010.01.17 ඥානාර්ථ ප්‍රදීපයෙන් රටට හෙළි කර තිබුණි.

මට ප්‍රශ්නයක්‌ තිබේ.

රායප්පු ජෝශප් රදගුරු, කාදිනල් හිමි අපේක්‍ෂා කරන මට්‌ටමේ කිතුනුවෙක්‌ද? අපූරුව හෙතෙම…… ගිහියෙක්‌ද පූජකවරයෙකු ද නොව…… රදගුරුවරයෙකු වීමය.

උතුරු පළාත් සභා මැතිවරණ අන්තිම සතියේ රායප්පු ජෝශප් රදගුරු සිය වසමේ පූජකවරුන්ගේ දේශනා මගින් ද්‍ර. ජා. සංධානයට ඡන්දය දෙන ලෙස මන්නාරම් වාසීන්ගෙන් ඉල්ලා සිටි බව, ධීවර නියෝජ්‍ය ඇමැති සරත් කුමාර ගුණරත්න හෙළි කළේය. ( 7 වෙනි පැය 2013.12.13 ස්‌වාධීන රූපවාහිනිය)

වී. ආනන්දසංගරී මහතා 2013.11.03 දිවයින ඉරිදා සංග්‍රහයට රායප්පු ජෝශප් රදගුරු හඳුන්වා දී තිබුණේ කොටි බිෂොප් ලෙසය.

සිරිල් එෙŒරමුල්ල

About ජාතික බෞද්ධ බලවේගය

Ayubowan! The National Buddhist Authority (NBA) a well developed organizations which were officially battle against the Rascals who are in local society and who were engage as an international persons for poverty alleviation as a cover for proselytizing activity. We may put our advanced heritage presser which our ancestor did upon the peoples who dealing with converting our peoples for any other faith and Abuse (Insulting Speech) of our culture and the moral of Buddhist main concepts. We are secretly finding the necessary static data and also exploring entrench area and giving an “ON THE SPOT” action without thinking difficulty or danger that must be rise within sound of whom think that converting to their faith is fundamental right in our “Dhrama Dveepa”. Regarding need ness of the case we will report in writing with dates, place name or persons involved and all cases of abuse or illegal activities in the name of a religion or faith and first and last attempted to convert persons in Sri-Lanka to Buddhist organizations, temple, nearest Police Station, Grama Niladari and other local authority as well as presidency level. National Buddhist Authority eager to call upon all Sinhalese Buddhist organizations(International too) to join hands in a Endeavour to defeat the proselytizing efforts of sponsored evangelical and other NGO organizations and thereby to guard the Sinhalese Buddhist culture and tradition for posterity, Relating to their fantasy book,Fantasy Story David did killed the philistine champion who named as Goliath, then all of us too cannot fail. NOTE: This cite is not aimed at or against Christians Or Muslims or Any Other faith Holders.This site is aimed against Christians,Muslim or who ever seek or want to convert Buddhist to Christianity or Muslim or other goodish doctrine. We Buddhist refer to them as "missionaries." We Buddhist respect Christians or Muslim or other followers who maintain the doctrines of their belief, but we do not accept anyone's "right" to proselytize.

Discussion

No comments yet.

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

Categories

Balawegaya Flickr Photos

More Photos

Different countries have visited this site

Free counters!
%d bloggers like this: